.
Continue la reflexió transversal prestant
atenció a la mostra d'objectius .
• Augmentar
les habilitats funcionals en diferents
àrees.
Destaque la importància de l'autonomia personal
com aspecte a continuar millorant introduint
a la subàrea de MENJAR parar /desparar la taula, utilització del ganivet
i; en VESTITS, col·locar-se peces de roba (camiseta), fermar/desfermar els
cordons de les sabatilles. Emprant una
anàlisi de tasques per desenvolupar el programa d'intervenció semblant als mostrats al blog a la fi
d'aconseguir un aprenentatge sense errades.
• Analitzar
la conducta problemàtica.
Ha set fonamental l'anàlisi funcional de les conductes disruptives realitzat el
trimestre passat per establir les estratègies a seguir davant d'ells com per
exemple ignorar-la, temps fora... I el resultat positiu de la tècnica de
modificació de conducta, l'economia de fitxes emprant els reforçadors com a premi. Assenyale que ha
d'esser continua la recerca de
reforçadors i el manteniment de la seva
funció que és reforçar la conducta adequada.
Aquesta millora és conseqüència d'emprar correctament l'anàlisi conductual
aplicat (ABA).
Respecte les graelles per l'enregistrament de la
tolerància davant les correccions de l'adult ha set modificada per la necessitat
d'un major número de quadrícula ja que, augmenta la tolerància acceptada.
S'ha d'aconseguir la millora del pas de generalització als altres àmbits
(casa, escola) per caminar tots junts de forma coherent facilitant
així, el desenvolupament dels nins amb TEA.
•
Participar en jocs senzills per torns.
Es fonamental la recerca d'aquells jocs/reforçadors que semblin motivant per aconseguir -ho.
•
Comunicació amb els pares, tutor de l'escola.
Del pla presentat en queda pendent com haver aconseguit la presentació i implicació de la mare de na
Maria per realitzar el curs d'habilitats on-line i , en el cas d'en Josep per passar
l' Inventario de Desarrollo. Batelle.
Molt important la cooperació, comunicació amb els pares i tutors o
altres persones que envolten als nins amb TEA.
S'ha de cercar com augmentar la col·laboració de la família en
l'evolució del fill , que siguin conscient de la importància de treballar un
mínim de 3-5 hores diàries amb ells, de la generalització de l'aprenentatge a
tots els àmbits, que de vegades sóm nosaltres qui fem despenent als nins per
desfavorir aquest ensenyament-aprenentatge, és a dir, ELS NEGUEM L'OPCIÓ D'APRENDRE.
No hay comentarios:
Publicar un comentario